Trotinete pentru copii - recomandari

Bineinteles ca iti poti lua trotineta dintr-un supermarket sau de la coltul strazii insa si mancare poti sa iti iei in acelais fel sau masina ori casa ori sa iti alegi sotia :)) Acest articol insa nu se adreseaza celor care isi iau trotineta fara sa vrea sa stie nimic despre acel articol. Probabil veti crede ca fac apoligia chibritului, dar suportati-ma 5 minute si spuneti-mi apoi ce credeti. Care este diferenta intre o trotineta si alta, in afara pretului? Si de ce conteaza atat de mult magazinul? Si care este importanta stamp-ului de pe trotineta veti intreba...

Haideti insa sa lamurim toate aceste aspecte:

  • de ce conteaza magazinul? Pentru ca daca veti avea probleme cu trotineta si este putin probabil sa nu aveti daca o cumparati din cine stie ce magazine, atunci copilul vostru se va plimba cu o trotineta grea, care scartaie, care nu se poate plia si magazinul respectiv nu va va schimba produsul. Si nu cred ca o sa va faca placere sa iesiti cu copilul in parc si sa vada alti copii care merg cu placere cu niste trotinete frumoase, aspectuoase si fiabile, in timp ce ei se plimba cu o trotineta de copii care scartaie si pe care de abia o controleaza. Eu cumpar de ani de zile, pentru toti copiii mei (am 2 baietei si o fetita) cam toate jucariile, exclusiv din Noriel: de oricate ori am avut probleme cu vreun produs, acel produs mi-a fost schimbat si nu am intampinat nici un fel de problema, in afara acestui lucru, toate jucariile pe care le-am cumparat si toate jocurile, de la jucarii interactive si pana la jucarii de exterior sau jocuri creative, au fost cumparate la un super pret si au fost de o calitate care nu prea este intalnita in Romania. In afara acestui lucru, in Noriel intotdeauna gasiti produse pe stoc, descrieri complete si chiar review-uri ale altor utilizatori.
  • care este diferenta intre trotinete? Pai sa va explic: trotinetele pe care le-am cumparat eu si cu care copiii s-au plimbat ani de zile si apoi cand le-am vandut mai departe, aratau ca noi: nu scartaiau, sunt usoare, au roti de poliuretan(nu de plastic), sunt bine echilibrate, au ghidon reglabil pe inaltime si cu un sistem ajustabil foarte ergonomic, usor de reglat, placa pe care copiii stau cu picioarele este anti-derapanta, nu le aluneca picioarele copiilor, au manere de calitate, pe care priza este buna chiar si dupa ce copiilor le-au transpirat manutele si arata foarte frumos astfel incat copilul le indrageste si de abia asteapta sa lase tableta sau telefonul si sa mai iasa inca o data in parc, pe respectiva trotineta.
  • Frana conteaza? Frana pe spate este foarte importanta, in umila mea opinie: vrei ca sa se opreasca usor, copilul inainte de a intra intr-un copac, de a aluneca pe o panta sau de a lovi pe cineva? Eu personal inainte de a cumpara o trotineta o probez si eu si daca ma tine pe mine si se misca bine, cred ca va tine si un copil de 20 de kg...parerea mea :P
Acestea sunt recomandarile mele in privinta trotinetelor pentru copii, multe dintre ele cumparate si probate de mine si de copii, ani de zile:

Comentarii